Jobba hos oss

Vi söker en erfaren och flexibel försäkringshandläggare/-assistent

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär:

  • Handläggning av ansökningar
  • Offertarbete
  • Fakturahantering
  • Utredningar
  • Löpande kontakt med kunder, myndigheter, samarbetspartners etc. både via mail och telefon
  • Allmän administration
  • Det är meriterande om du har arbetat med riskbedömning

Vem är du?

Du är en serviceinriktad, självgående och ansvarsfull person som har flera års erfarenhet av arbete med livförsäkringar. Troligtvis har du arbetat som handläggare, förmedlarassistent eller liknande med god erfarenhet av kundkontakter. Du tycker om att arbeta flexibelt och självständigt, men trivs samtidigt med att tillhöra ett mindre team där du bidrar med positiv energi och en trevlig inställning.

Vidare tror vi att du är lösningsorienterad, strukturerad och ordningsam. Ett krav är att du kan hantera Officepaketet obehindrat. Tjänsten kräver även goda svenska språkkunskaper i tal och skrift. Utbildningsmässigt har du troligtvis treårig gymnasieutbildning eller motsvarande.

Du har förmodligen erfarenhet av arbete i en mindre organisation och förstår vikten av att man hjälps åt både i verksamheten och vad gäller kontorets skötsel.

Tjänsten avser heltidsarbete med en inledande provtjänsttid.

Vad erbjuds du?

Du erbjuds ett spännande och mångsidigt arbete med goda anställningsvillkor i en mindre organisation med bra gemenskap och en fantastisk arbetsplats belägen i Gamla Stan.

I denna rekrytering samarbetar vi med Staffing. Vid frågor rörande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jon Söderblom, telefon: 0760-81 20 80, jon.soderblom@staffing.se.

Välkommen att skicka in din ansökan bestående av CV och personligt brev! Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan snarast!

Läs hela platsannonsen som PDF

Logga in med dina uppgifter

Forgot your details?